Hej Sanning, nya tider nya strider?

Tydligen så får man inte ta semester som bloggare, en röd dag gäller inte i bloggvärlden...Hur ska jag veta det? Jag är ny i branschen. Helt seriöst så vill jag inte bli en bloggare jag vill bara ha en blogg so the rules don't apply to me! Oh well back to business! (Men jag ser att flera av er är still with me! Happy nytt år på er!)

 
Funderat på nyårslöfte, skrev ju lite om det HÄR. Kände att mitt löfte inte var så hmm bra. Har gjort en lista på potentiella löften men det är svårt att välja vilket jag ska ta. Här är ett utdrag av listan.


1. Jag lovar att skratta mer, speciellt när jag är arg för att förmedla en läskig "jag är möjligtvis instabil psykopat" känsla så att folk inte vågar piss me off.
2. Jag ska spara mer pengar, detta gör jag genom att ansluta mig till planka.nu, så att jag har råd med en chipspåse till i veckan.
3. Jag ska sluta äta godis och för varje vecka som jag klarat av detta ska jag belöna mig med Ahlgrens bilar, enbart i motivationssyfte.
4. Jag ska sluta titta på TV så mycket, istället ska jag streama alla mina serier på datorn.
5. Jag ska krossa kapitalismen.
6. Jag ska ta reda på hur man krossar kapitalismen.
7. Jag ska sluta stoppa en potatis i munnen när jag försöker sjunga som Amanda Fondell.

Hemligheten bakom framgång av nyårslöften är att kombinera det med en kompromiss. Belöning är även nödvändigt.



Torr humor? YES!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0