Hej Sanning, do you have a passion for fashion?

Enligt bloggtraditionen nu inför våren bör man som bloggare spekulera kring vad som kommer vara vårens trend och vad man bör bära i vår. Detta för att dela med sig till alla läsare som är nyfikna och även vägleda stackars okunniga människor i fashion- och trendkunskap. Som bloggare har man ett ansvar att se till att ingen läsare lämnar ens blogg med fula kläder.


Jag har ett ansvar att se till att NI inte går ut från dörren med kläder som var trendiga år 2011. SKANDAL! Jag ger er därför tips på trender och hur ni kan klä er i vår.

I vår är det lager på lager som gäller. Satsa gärna på starka färger som orange och gult.



När det gäller hårmodet så har bland annat Sofis Mode uppmärksammat att hästsvansen är hett i vår. Om du vill vara right according to fashion rekommenderar jag en stram hög hästsvans.



Men hårtrenden beror även lite på vad Rihanna bestämmer sig för att ha för hårfrisyr, det är ju hon som styr hårtrenden. Så var beredda på att hår kan behöva kapas, färgas, rakas eller till och med permanentas. Om ni kommer ihåg att Rihanna rules our hairstyle så kommer ni komma undan förudmjukelse i vår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0