Hej Sanning, wave your flag

Den här trenden med amerikanska flaggan, whats up with that?

Ser massa människor gå runt med tröjor med amerikanska flaggan på som om de vore amerikaner. Varför blir bara i-länders flaggor trender för? Som om de behöver mer reklam. USA.s, Storbrittaniens och Frankrikes flagga har man gärna på sig men du skulle aldrig se en adidas tröja med Nepals flagga trenda i Sverige. Snacka om att u-länderna utesluts från att skapa trender. Kolla bara vart foppatofflorna kom ifrån liksom!

Förslag på flaggor som borde trenda (kom bara ihåg vem som startade trenden sen);


Swazilands flagga, den här kommer jag bära i vår tryckt på en t-shirt lite slarvigt instoppat med jeans shorts och ett par buffolos på fötterna.

Swazilands flagga


Den här kommer jag bära som en sjal i sommar till ett vitt slappt linne lite slarvigt instoppat och ett par foppatofflor på fötterna. (Panamas flagga)

Panamas flagga


Den här kommer jag bära i höst som tights till ett vitt slappt linne lite slarvigt instoppat och ett par moonboots på fötterna (Makedoniens flagga)

Makedoniens flagga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0