Hej Sanning, jag behöver hjälp!

Jag har världens största problem i mitt liv just nu att jag inte vet vad jag ska göra.
Det här har irriterat mig i flera dagar...Jag känner för att gråta men jag vet att bubblorna inte kommer försvinna med mina tårar.  Allt känns så hopplöst bara när man har luftbubblor på mobilens skärmskydd. Jag har försökt allt, jag har använt kreditkort, studentkort, sl-kort, linjal och naglarna för att få bort bubblorna. Men det går inte, det går bara inte. Frustration. Tålamod, nej!


Ett så trivialt problem men som speglar livets alla utmaningar. Ibland går det bara inte, hur envis man än är. Man får helt enkelt dra bort skärmskyddet och börja om från början...börja om på nytt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0