Hej Sanning, I want to have fun in the sun

Har ni sett Deturs nya reklamfilm? Om inte kolla nedan.

Handen på hjärtar, jag är så seriös som jag kan bli, det där är jag i ett nötskal. Under julhelgen när det var svin kallt men solen ändå var närvarande, ni vet när solen är så stark men lurar en att det är varmt men när det i verkligheten är hej-jag-hackar-tänder-kallt.


Jag satte mig på soffan i vardagsrummet där solen smög sig in i vardagsrummet så generöst, öppnade persiennerna, blundade och låtsades som att jag satt på Dominikanska Republiken och solade. När solen flyttade sig flyttade jag hungrigt efter. Jag klagar inte, men åh vad jag saknar solen!


Min genetik är inte gjord för denna kyla, det känns som att mina celler snart kommer kollapsa. Jag har försökt knapra D-vitaminer, överdoserat, men det hjälper inte. Det hjälper bara inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0