Hej Sanning, enda gången gäddhäng är eftertraktat

Okej, anonyma jag här, hej!

När jag sa att jag skulle vara anonym menade jag inte att ni också måste vara det. Träd fram i ljuset vetja, för jag vet att ni är en del där ute som gömmer er i internetskogen. Eller fortsätt vara anonyma om ni vill. Kan vara som vår grej. Det som gör vårt förhållande lite speciellt sådär, typ "the couple that never talk to each other". Okej, det kanske inte är så speciellt skulle tro att efter 30 års äktenskap är detta mycket vanligt förekommande tyvärr. Och man undrar varför skilsmässostatistiken är så hög?


Hursomhelst ni har säkert märkt att jag analyserar låtar ganska mycket, ni kan se tidigare låtanalyser i kategorin Låttexter under all kritik. Det måste framstå som att jag inte njuter av musiken med tanke på mina överanalyser, men jo det gör jag.

Därför är jag överlycklig att "Så ska det låta" börjar igen. Nu låter det som att jag är en pensionerad Berit-Maj 78 på ett Carema boende och inte får kolla på någon annan kanal än SVT1. Men nej jag är en tv-junkie och har tillgång till många skräp program, ett stort utbud helt enkelt. Om livet efter 65 är att kolla på "Så ska det låta" så kan jag inget annat än längta till att leva på AMF pensionsförsäkring, få gäddhäng och säga "VASÄGERDU MÄNNSKA?!" var tredje minut.

Men jag måste säga att jag saknar Peter Harryson, han påminner mig om Broder Tuck från Robin Hood. Ni vet "Ut från min kyrkaaa" killen. Man vill bara att hans mage ska studsa bort en. En mysig prick helt enkelt.

TÄNK vad mycket godsaker det finns att se fram emot. Oh take me there...

A party aint a party til the old people shows up



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0