Hej Sanning, känner du mig?

Min blogg föddes lite motvilligt den 20 december 2011. Det fick bli akut kejsarsnitt, för den ville inte riktigt komma ut där i bloggvärlden, alla andra bloggar verkade så stora och starka, hur skulle en blogg som försöker ”keep it real” kunna hävda sig i en bransch där allt känns så fake och monotont. ”Dagens outfit” i all ära men jag vill komma med något annorlunda. Jag har ofta fått höra att jag borde skriva och öppna en blogg, men detta är från mina nära och kära. De åsikterna känns ju en aning partiska.


Jag är ganska anonym i denna blogg och har knappt sagt till någon jag känner att jag öppnat en blogg, för jag är inte ute efter sympatiläsare jag vill att NI som läser detta ska njuta lika mycket av att läsa så som jag njuter av att skriva och även kunna vara ärliga mot mig. Jag vill att ni ska läsa ett inlägg och lämna min blogg med en annan känsla än ”oh vad snygga byxor, måste skaffa a.s.a.p!”. Jag vill skapa ett forum, en diskussion, nu kommer klichén håll i era extensions, jag vill att ni ska kunna göra er röst hörd här.


Nu har besöksstatistiken ökat på min blogg, jag har aldrig varit ett fan av statistik och ni läsare är ju inte bara bara statistik. Ni är ju individer med tankar, åsikter och(förhoppningsvis) personligheter ^så jag vill gärna veta vem ni är och vad NI tycker om vad jag skriver. Min anonymitet kommer troligen gradvis minska ju mer jag känner att jag har något att tillföra som blogg och den verkligen gör någon nytta. Men ni kommer lära känna mig även genom mina inlägg trots den ironiska tonen som finns ibland. Men om ni tycker jag är för mystisk och vill veta något om mig som person så är det bara att fråga, jag kanske möjligtvis förhoppningsvis troligen inte svarar. Nuförtiden kan man ju knappt vara anonym, man kan googla fram allt, så vi kan väl säga att min anonymitet gör det lite mer spännande att läsa min blogg. För er som har nicke-nyfiken syndromet kan vi väl låtsas som att jag försöker bota er, att läsa min blogg är som en terapisession for free.






Roliga bilder från Google Maps. Som sagt man kan googla fram allt.



Kommentarer
Matrino

Haha :P, kissar han eller vad?

2012-03-08 @ 21:56:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0