Hej Sanning, love is only for a night

Tror ni självutnämnda raggningsexperten Dennis Danielsson har kollat på Hitch typ 532 gånger, gjort en djupanalys av den och därefter ansett att han kan kalla sig raggningsexpert? Spännande med Sveriges egna Hitch tycker jag. Tänk att den dagen har kommit till Sverige, är det inte fantastiskt?... Dagen då alla svenska killar kan lära sig att hantera en nobbning, dagen ett nej kan bli ett ja, även om det är för "one night only". Han har hittils kommit med värdefulla lärdomar, som att respekt börjar med manipulering och slutar med en 3D:tv upplevelse. Mums!


Tycker ni inte att låten One Night Only med Jennifer Hudson kompletterar hans teori i artikeln ""Jag kommer inte att ha sex med dig, bara så att du vet" ganska bra. Läs bara dessa utdrag av texten:

You've got one night only, one night only
That's all you have to spare
One night only
Let's not pretend to care...
In the morning this feeling will be gone
It has no chance going on








Kommentarer
Samuel

Tack för fina ord! Använder mig utav antingen Canon 450D eller Panasonic DMC GF3. Båda väldigt bra kameror! Allt gott!



Samuel

2012-01-05 @ 01:18:47
URL: http://samuel.blogg.se/
Samuel

Gör så! Säg till om du undrar nåt! :)

2012-01-05 @ 01:39:04
URL: http://samuel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0