Hej Sanning, vad ska kungabarnet heta?

Jag har fått ett förtroendeuppdrag från Kungahuset, komma på ett namn till personen som snart kommer att få Sveriges största barnbidrag, det vill säga Vickan och Dannes lilla bebis. Har ni några namnförslag? Jag har hittills kommit på:


Ajam Belieber (för att hylla Justin Bieber och hans trogna beliebers)
Jesse Can (för att hylla Obama, säg det snabbt, Yes We Can med svensk dialekt)
Mustafa (för integrationens skull)
Lille-Brat (om man kan döpa sitt barn till Lille-Mor så är det här namnet inget konstigt, man blir ju som man heter)


Som ni märker är detta unisex namn. Har så många fler förslag men får komma i ett annat inlägg.

Såg ett roligt klipp  på youtube som någon twittrade om på tal om namn, kanske ska skicka detta klipp till kungafamiljen? Vet inte hur man får in klipp här, så avancerad är jag inte ÄN så tryck HÄR istället.



Kommentarer
smr

Jesse Can! Det ba slår en i huvudet, så klockrent. Önskar nästan att jag hade ett eget barn nu så jag kunde byta ut han/hennes namn till JessieCaan.

2012-01-08 @ 20:48:10
URL: http://retardsunites.blogg.se/
smr

Låter väldigt rimligt, skulle dock inte gå runt och skriva det där med analys kors och tvärs. Har hört att hovet gått till väga med speciella "åtgärder" mot grävande journalister. Just saying..

2012-01-08 @ 21:37:32
URL: http://retardsunites.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0