Hej Sanning, mitt liv är en film...typ

Är ni en av de där personerna som ska kommentera ALLT när man tittar på film med er?
Eller typ fråga "vaddå vad hände, vem är han?" för att ni inte hängde med? Eller som prasslar med godispåsen lite för länge för att hitta lakritsen i Gott & Blandat? Eller som ber om att få pausa filmen för att ni måste på toa för andra gången på 45 minuter? Eller som spiller massa Cola på golvet mitt under filmen?


Ni borde bannlysas från biografer och sitta och titta på film i er ensamhet för att inte förstöra för andra. Eller nu när jag tänker efter så är jag typ den personen men det är oftast för att jag hör så dåligt ibland och då måste jag ju fråga vad det är som har hänt. Sen gillar jag ju bara lakritsen i påsen, allt annat smakar likadant fast med olika färgnyanser. Toa behöver jag inte gå på, kan hålla mig, min urinblåsa måste vara den starkaste men tröttaste muskeln på min kropp med tanke på så många gånger som jag utnyttjar dens styrka. Men till mitt försvar så har jag offentlig toa skräck. Sen brukar jag spilla men det är oftast på mig själv, klumpigheten kommer oftast och besöker min vardag. MEN annars kommenterar jag bara lite, ibland, när det är tyst. Så jag är ett undantag, jag får visst vara med och kolla på film med civilisationen men inte ni! Och där kom mobbaren Nelsons "HAHA" från Simpson upp i huvudet på mig.




När livet är jobbigt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0