Hej Sanning, skriver detta från min dator

Är det bara jag som stör mig på mail med signaturen "Skickad från min iPhone"?
Who gives a shit liksom?! Den mobilen är den största skrytmånsen ute på mobilmarknaden. Jag brukar ofta svara "Skickad av min dator", "Skickad med mina fingrar" eller "Skickad tack vare internet" bara för att visa hur dum den där signaturen är.


I dont care vart du skickade ditt mail från det viktigaste är att det kom fram, men tack ändå för informationen, jag har antecknat den på min "Nödvändig information i livet"-lista. Det här är ju grov smygreklam också som du inte får några pengar av, så du utför gratis arbete för Apple, du kan lika gärna ta bort den signaturen. Det är inte som att du helt frivilligt skulle sätta på dig en Coca Cola-flaska kostym och promenera runt med den på jobbet utan att få ett öre eller hur? Det här är exakt samma sak, du vandrar omkring i e-mail världen med en kostym helt gratis och du ser ut som ett fån. Ta av dig kostymen för Jantelagens skull!

Nya Nokia Touch out in stores nooooowww!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0