Hej Sanning, finns du på blocket?

Om ni har tråkigt någon dag, gå in på blocket och kolla på annonser, finns så mycket att skratta åt eller bli irriterad över. Ja, som bilden nedan till exempel, en annons från en kille i 20-års åldern som söker en inneboende. Varför bäddar han inte sängen innan han lägger upp annonsen? Han kunde lika gärna skriva "söker en inneboende som vill bo med en slarver". 

 Rum uthyres

Men samtidigt tycker jag hans annons speglar ganska mycket vem han är som person. Det känns som han har lagt ner mycket tid på sin annons.


hej jag är kille på 23 år gammal jobba och bor ensam i en tvåa 62 m2. jag hyr ett rum från 1 februari till en djur fri person. Gångavstånd till 2 stränder(Drevviken) och Vi-butik. Finns även en pizzeria alldeles bredvid. Samt ettantal restauranger i Trollbäcken, 3 hållplatser bort. Busshållplats till Gullmarsplan och city (T-bana)ligger 2 minnuter från lägenheten. Maila mig för mer info om lägenheten och området, samt sevärda och trevligasaker att göra i området. En liten presentation är också önskvärd, och kanske foto och ev referenser.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0