Hej Sanning, jag behöver en gladiator


Vart kan man hitta en sådan här gladiator som finns på bilden nedan? Kan vara bra att ha liksom, for protection. Eller när man ber om löneförhöjning t.ex. Jag behöver en i alla fall så om ni har några tips skulle jag uppskatta om ni hörde av er. Jag har kollat på e-bay och där säljer dem bara kostymen så det är jag inte intresserad av. Det räcker med kroppen. Tror jag kommer sätta på honom andra kläder dock för dessa ser ju inte ut som att vara ergonomiska. Han kommer ju naturligtvis jobba under bra arbetsvillkor.






Kommentarer
hanna ♡

den är från darkwell och kostar runt 220 kr :)

2012-01-08 @ 00:04:43
URL: http://heaa.blogg.se/
Annika - drömmen om 11 barn

Sv Just 11 barn är en barndomsdröm - men sen om jag kommer "hela vägen" får tiden utvisa ;)

2012-01-08 @ 02:24:11
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
smr

Funderat på att beställa ngn från utlandet? Har hört att det finns en större tillgänglighet i bla. södra europa & att det är lite billigare. Åandrasidan lär det ju bli tillägg för frakt och tull. (Några av mina vänner beställde gladiatorer därifrån och jag måste varna dig, vissa av dem är seriodberoende. Värt att tänka på..)

2012-01-08 @ 20:58:50
URL: http://retardsunites.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0