Hej Sanning, vem kan hjälpa Juholt och kungen?

SIFO kan nu lägga ner sina undersökningar om förtroendet för Juholt och kungen. Nu gör jag alla svenska analytiker en stor tjänst. Jag har nämligen genom mina egna analyser kommit fram till varför jag och svenska folket förlorat förtroendet för Juholt och kungen (yes jag skriver kungen med litet k, Gud och egennamn förtjänar en stor bokstav i min värld, kungen är en människa och han är inte folkbokförd som Kungen).


Jag har gjort lite research och bilderna nedan har nu hjälpt mig att komma fram till en slutsats, jag vet varför förtroendet är så lågt för Juholt och kungen. Det har absolut ingenting att göra med att Juholt bidragsfuskat eller att kungen misstänks för porrbesök/otrohet eller har tabbat sig förut som när han uttalat sig positivt om diktaturen Brunei exempelvis.
Nej nej, det är ju inte en logisk förklaring utan det finns en så mycket enklare och ytligare förklaring bakom förtroenderaset. Om ni tittar noga på bilderna nedan så ser ni att det finns en del ytliga likheter mellan dessa personer. Jag har studerat dessa bilder noggrant och länge, jag har gjort en grundlig bildanalys, studerat de från olika vinklar, upp och ner, från höger till vänster, lodrätt och vågrätt. Efter denna djupa bildanalys har jag kommit fram till att de har alla höga pannor! Jo men visst, Juholts och kungens pannor liknar diktatorernas och därför kommer vi aldrig kunna bygga upp ett fullvärdigt förtroende för dem. För lojalitet bestäms av ytliga aspekter, vi dömer människor utifrån deras utseende, vilket betyder att Juholt och kungen har alltid jobbat i motvind. Vi litar på folk som ser pålitliga ut rent utseendemässigt. Ja, Reinfeldt är ju statsminister för att han ser ut som en oskyldig bebis, vem kan ifrågasätta bebisars oskyldighet. Men denna förtroendekris kan lösas, oroa er inte Juhle och kungis! Jag skulle rekommendera Juholt och kungen att skaffa lugg, förutom att den diktaturliknande pannan täcks så kan de även genom en trendig lugg vinna förtroendet hos den unga ytliga blåsta generationen, som jag då tillhör vilket troligen syns på min utförliga analys.


Jag vill även påpeka att denna analys gjordes pro-bono. Detta är enbart ett exempel på mina analytiska skills från ett ungt perspektiv. Har ni en förtroendekris i partiet, företaget eller kanske till och med privatlivet? Då kan jag hjälpa just er, genom tre steg; granskning av bilder, problematisering och lösning. En kris är oftast orsakad av ditt utseende därför garanterar jag att just din förtroendekris alltid kan lösas med hjälp av trendiga stylingtips.

 










Jag ber om ursäkt för mitt low quality kollage.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0