Hej Sanning, god jul!

JUL!!! Livet, familjen och tillvaron ska uppskattas ännu mer och julens riktiga innebörd. Magen ska töjas till sin yttersta gräns, julmust ska drickas tills jag har kolsyra rinnandes genom blodet. Traditioner som Kalle Ankas Jul, julklappsöppning mm. Kalle Moraeus som julvärd...hoppas så innerligt att han bara inte tar upp fiolen och börjar spela "Underbart" då bryter jag nog denna tradition...vad negativ jag lät där, inget illa mot Kalle han är ju så söt, men det tog väldans lång tid för mig att sluta nynna på den sången som var fastklistrad i mitt huvud.

EN UNDERBAR JUL ÖNSKAS TILL ER ALLA FRÅN MIG!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0