Hej Sanning, när ska vi få äta detta får?

DIEEE SHEEEP DIEEEE!!!!!!!!!
Kommer kidnappa detta får, ska först lokalisera fåret, sedan ska jag göra fårskinn av honom och laga världens godaste curry goat. Alternativt ha en lösensumma, beror på vilket humör jag är på, då kommer Tele2 kunna friköpa Frank om de lovar att släppa ut honom i det fria och aldrig missbruka en maskot så mycket som de gjort med honom. Jag uppdaterar er om hur det går. To be continued...




We love cheap, but not THAT much!



Kommentarer
Lalitta

Den är super! Ja, den är android!

2011-12-25 @ 23:42:58
URL: http://lalittas.blogg.se/
Linn

Sv: Nä det har jag inte. Tack för tipset! :)

2011-12-26 @ 04:21:53
URL: http://linnlowes.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0