Hej Sanning, hur billig kan du bli?

Nu ska jag bereda mig för krig...vet inte varför jag utsätter mig för det här. Jo, jag ska fungera som ett stöd för mina systrar som behöver allt stöd de kan få (sen så behöver jag en ny mobil också). Så jag ska ut i mellandagsrean. Wish me good luck. Om jag inte är tillbaks de närmaste dagarna, är det troligen för jag fortfarande försöker återhämta mig från pulserande köp-musik, människor som agerar enligt djungelns lagar och röda prislappar överallt. Om man är allergisk mot stress eller folkmassor så ska man bege sig ut mot mellandagsreorna så blir man nog botad. If I can make it there I can make it anywhere!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0