Hej Sanning, fåruppdatering.

Nu har jag vädjat till Tele 2 på min twitter sidaHejSanning att släppa Frank.


Jag är så oerhört trött på honom, vart jag än i världen vänder står han där med öppna händer. Varje busshållplats, när jag sätter på TV:n, när jag surfar på internet, han kommer troligen dyka upp på min blogg snart också. Då begär jag besöksförbud. Skrev ju i ett inlägg tidigare om min plan, som ännu kanske inte är så välstrukturerad men har påbörjats åtminstone. Så nu väntar vi bara på svar från Tele2. Kommer hota dem med att jag kommer säga upp mitt kontantkort om de inte tillmötesgår mig med mina krav. Känner ni likadant som mig, please join my movement! Inga sektfasoner, inga Hare Krishna sånger utan bara protest mot ett väldigt skumt missbrukat får, inga konstigheter med det.


Jag uppdaterar er om hur det går.





Finn ett fel



Kommentarer
Lalitta

Var gärna med i lucka 24!

http://lalittas.blogg.se/2011/december/julkalender-lucka-24.html

2011-12-26 @ 21:57:27
URL: http://photobylalitta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0