Hej Sanning, japanska ger dig sömn

Har du sömnproblem? Är "Sleepless in Seattle" en film som beskriver din sömnhistoria? Då ska du sätta på det här klippet nedan du kommer få ett narkolepsianfall. Japanska är nog det mest harmoniska språket som finns, det bara flyter på i sin lugnhet liksom.  Om inte du somnar till det här så är du en hopplös duracellkanin.


Värsta affärsidén egentligen. Istället för att lyssna på havets vågor, syrsor eller lugnande musik innan du går och lägger dig så lyssnar du på japanska. Det här klippet nedan, jag har ju ingen aning om vad han säger egentligen, han kanske är ett psykfall som planerar att kidnappa presidentens husdjur eller något (han börjar ju liksom leka med en pistol runt 5.35). Men det spelar ingen roll vad han säger allt låter så harmoniskt ändå. Jag kommer antagligen ångra att jag skrev detta här för sådant här kan man ju ta med sig till Draknästet och tjäna massa papers. TJING FÖR PATENT! SÅ, då löste vi det problemet nu är affärsidén min, bara min moha..ha?

Sayonara charai (hör bara hur trevligt det där lät, lät inte alls som en förolämpning, google it!)


Kunde inte bädda in klippet så för att se klippet tryck HÄR istället.




Kommentarer
Schniffel | neurotisk skrivnarkoman

Svar: Det är nog någon form av mutering mellan brev och några stackars fåglar. Kanske går att återfinna kring Tjernobyl eller Fukushima? =D Borde vara måttligt svårt att programera breven att flyga rätt. Heheheee... Flygande brev är helt klart nästa steg i postsammanhang ^^

2012-01-08 @ 20:20:27
URL: http://schniffel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0