Hej Sanning, kändisar och livet i allmänhet

Det finns ju en sån sjuklig fascination för kändisar.

Man pratade om Rihanna och Chris Browns relation som om det var ens bästa kompisar, man sa "Det verkade som att de var ett perfekt par, kunde aldrig tro att han skulle slå henne. Chris verkar vara en sån snäll kille".
Eller om Whitney "Ja hon hade ju problem med drogerna, visste att de skulle vara hennes död förr eller senare".
Men vi bara ANTAR egentligen vi vet inte riktigt sanningen...

Så jag ANTAR nu att Beyoncés och Jay-Zs nya bebis foton inte är verkliga, de är retuscherade. För är jag den enda som ANTAR att det ser ut som att det är en docka med en riktigt fin peruk? Och ANTAR att de sminkat henne? För nyfödda bebisar brukar väl vara lite skrynkliga, med massa synliga blodådror i ansiktet och tunt ofriserat hår? Men som sagt jag bara ANTAR. Söt docka i alla fall...ANTAR jag i alla fall...

Bilderna är från http://helloblueivycarter.tumblr.com/ (jag vill inte bli stämd därmed hänvisar jag vart jag fick de från)  


Baby Blue Ivy CarterBeyoncé Holding Baby Blue



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0