Hej Sanning, long time no seen

Roligt att några tittar in här trots att jag inte skrivit något på flera dagar utan en ursäkt. Min första bloggskandal, yiihoo lets celebrate!

Är det här vad andra bloggare brukar kalla "trogna läsare"? Har jag nu "trogna läsare"? Jag är ju ändå den anonyma Sanningen och ni fortsätter läsa min blogg trots att ni inte känner mig, så det måste ju finnas någon sorts trogenhet här. Ni gillar mig preeeciiiis som jag är, flaws and all.

Men samtidigt undrar jag hur många andra bloggar besöker ni om dagen, är jag verkligen den enda? Är ni en av där smygarna på Victoria Milan? Är ni en del av någon annans statitistik? VA? Svara för fasiken?! Jag vet att du knappat dig in på Blondinbellas sida, erkänn! Vad ska jag säga för att få dig att stanna? "Kissie kissie mjau mjau"? "Cha cha bloggen"? Det spelar ingen roll om du lämnar mig för jag säger till dig här och nu...(och nu är det meningen att du ska trycka på klippet nedan)




FÖR OM DU LÄMNAR MIG...

 

(En av de bästa reklamerna)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0