Hej Sanning, pinsam är jag

OBS!!! Jag vill börja med att varna alla läsare för dålig kvalité på detta inlägg. Det skrevs i ett själviskt syfte.


Jag har alltid velat testa att fjortisblogga
, ni vet skriva om sådana där saker som bara fjortisar skriver om. Skriva med mazzzza zätan, skriva jag e zöt istället för jag är smart. Jo, jag vet jag borde skämmas, jag skäms. Men drömmar är till för att uppfyllas


Så därför påstår jag att jag nu kommer fjortisblogga i experimentssyfte, jag kommer undersöka om fjortisbloggar når bättre ut i media än icke-fjortis bloggar. Genom att skriva ett fjortisinlägg och ett vanligt inlägg kommer jag sedan jämföra vilket inlägg som fick flest träffar. (Jag kamouflerar denna pinsamma dröm i en lögn för att slippa förödmjukelse och social utstöttning. Visst är jag listig? Ibland undrar jag seriöst varför Sickan var med i Jönssons Ligan, Sickan må ha en plan men jag har ADVANCED MASTERPLANS.) Jag gör ju alla mediaforskare en tjänst just nu, det här kan vara oerhört fördelaktigt att veta i bloggvärlden, ja för bloggarna och så...för marknadsföring ni vet. Hursomhelst här kommer mitt fjortisinlägg:

Heiii gummizzar och bloggiz!!
Hur mår ni idag, skiter jag i. Jag mår skiit bera iaf.
iDAg har ja, Mikis o Snuttis varit på Gina triccot där ja hitta en aaas skiit snygg baseballjacka, en rosa såklart favvo färgen *tihi fnizz*. Men så ska en viss person alltid härma mig såklart o köpa samma, åhhhh palla. Man får aldrig vara unik. Aja alla vill ju vara som mig typ, va ska man göra.

Aja ni vet ju att jag döööör för Björn Gustafsson. Har typ älskat honom i hela mitt liv. Jag har lixom inte vetat varför. Men nu vet jag, han är ju sjuuuuukt lik E.T. som jag bara älskar typ så här mykket <3<3<3 Azzå han måste ha blivit framgångsrik tack vare honom. Han lixom banade vägen för alla storögda varelser. E.T och B.G forever!! och Justin Bieber såklart! Björn kontakta mig om du ser det här. Puzzzziiisss!!! <3 =) ;) :-* tjarrrååå




                        
                                                                  naaaaawww bezzta sötizzz




(Ännu en dröm uppfylld. Erkänn att det var en riktigt bra imitation)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0