Hej Sanning, varför har jag missat detta?

Ursäkta, är det någon som visste att Robin Thicke såg ut så här förut?
What is this? Ser han inte ut som en misslyckad Antonio Banderas i rollen Zorro? Tror inte jag kan supporta hans musik längre...Känns bara fel, som om jag skulle acceptera att artister inte tar ansvar för hur dom ser ut. Jag menar hallå de har ju ett skönhetsideal att förmedla!

"I Will Be There When You Need Someone To Tell You That You're Beautiful Baby". En vers från hans låt Superman, lite skrattretande, för tror att det var han som behövde denna "someone" som kunde säga det motsatta till honom. 



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0