Hej Sanning, om inte jag var jag får jag då vara du?

Om inte jag var jag, så skulle jag nog vilja vara dessa tre människor. Helt seriöst.






Update: Kom på att de här videoklippen kanske bara jag tycker är skit roliga för jag känner mig själv. Då två sista klippen är är jag. Det är sånt jag skulle kunna göra, ganska virrig av mig. Speciellt det sista klippet då problemlösning kanske inte är min starkaste sida. Försöker oftast med omöjliga lösningar med 99 % risk att faila för att jag är så envis. Och om jag var en tjuv så skulle jag vara en sån tjuv som klippet högst upp. För jag älskar att vinka in i säkerhetskameror och underhålla dem som sitter bakom den och kollar. Ja, jag är ganska lättroad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0