Hej Sanning, a sheep update is necessary

Jag till Tele2 efter att de ej svarat på min fråga: Känns som att ni inte tog min vädjan på allvar, har fortf inte fått svar!http://hellotruth.blogg.se/category/set-frank-free.html


Jag till Tele2 efter att de ignorerat mig igen: Tycker ni inte att det är djurplågeri det ni gör mot Frank? SET FRANK FREE. Medarbetare på tele2 jag vet att ni vill RT


Tele2 svarar:
Många av våra kunder gillar Frank men vi har tagit emot ditt klagomål gentemot att använda honom i vår reklam.

 

Min analys: här var det en misskommunikation mellan mig och tele2, fåret Frank förföljer mig, han inkräktar på mitt privatliv, så mycket att jag överväger att polisanmäla honom.

Jag till mina 18 följare på twitter : Join the movement! Ge tele2 Frank frihet! http://hellotruth.blogg.se/category/set-frank-free.html
(ingen av mina 18 följare har ännu hört av sig eller visat intresse)


Jag till Tele2 i ett försök att förklara migfast det här är ju mer än ett klagomål. Jag känner mig förföljd. Jag kan inte sova, när jag räknar får på kvällen dyker han upp.

De har ännu inte svarat

Varför göra något sådant här så ovackert som att benämna det som "ett klagomål"? Snälla rara, det här är på blodigt allvar, jag känner mig hotad av ett får. Först trodde jag att det bara var rent hat, men vi alla vet att hat föds ur rädsla. Så det här är min rädsla för att inte kunna gå någonstans utan att han ska vara där. Han kommer ta över alla reklampelare, han kommer ta över våra tv-rutor, han kommer ta över helt enkelt...

Låter mina argument bekanta? Byt ut fåret mot en hel samhällsgrupp så blir de inte lika roliga eller hur? När man ser hur löjliga vissa partiers åsikter egentligen är...






Kommentarer
Aya badawi- Sweet 18! ♥ (Egen novell: Förbjuden Kärlek)

Gillar du att läsa? Har skrivit två säsonger som heter ''Förbjuden Kärlek'' Som jag själv skrivet. Handlar om Nora som inte får vara med den killen hon vill vara med. Håller just nu på med Säsong tre. Gå gärna in och läs!:)

2011-12-27 @ 20:40:57
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0