Hej Sanning, I have a confession to make...

Det är ett onaturligt tillstånd för min kropp. Jag skakar, jag huttrar, jag hackar tänder. Min blodcirkulation gör allt annat än cirkulerar, jag är helt grå i ansiktet. Mitt ursprung är från sydligare och varmare breddgrader så min kropp var inte skapat för detta. Mina händer ser ut som om alla världens åar har möts och torkat ut. Jag sover med strumpor, mjukisbyxor och en långtröja för att hålla värmen i min kropp. Jag klagar inte, missförstå mig inte men jag försöker bara ursäkta mitt hat mot kylan och en snuskig tanke som har varit återkommande under decembermånaden. När jag hörde att det kommer vara 11-15 grader i Stockholm på måndag, så dök den där snuskiga tanken upp igen...jag uppskattade den globala uppvärmningen. Jag skäms så in i benmärgen, men jag mår ju så bra av värmen! Men jag vet att vi alla kommer må sämre av den på lång sikt, så jag slår mig själv på mina blåa kalla fingrar och uthärdar.




Är det någon som vet vart man kan få tag på denna?



Kommentarer
Västgötskan

"Skrämde" jag dig så med mitt inlägg? Förlåt... Hihi!

Träning är skönt och behöver inte vara så "allvarligt" som jag (eventuellt) fick det att låta som. Alla kan ju anpassa träningen utefter sina egna förutsättningar. ;-)



God jul!

2011-12-23 @ 22:20:12
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0