Hej Sanning, jag har hittat Tommy

Ibland undrar jag vart vissa personer har tagit vägen. Speciellt kändisar.


Som sångaren Emilia som gjorde låten "Big big world" som blev så populär att alla småtjejer ville gå runt med basker precis som Emilia. Där undrar man ju av ren nyfikenhet vart hon försvann, inte för att man vill ha tillbaks baskern på modet. Sedan känner man ju en tacksamhet över att vissa människor försvunnit från kändisvärlden, de insåg väl att de inte hade någonting att göra där. Som exempelvis GÜnther.


Sedan finns det de som man helt seriöst undrar vart de försvann för de tillförde nöjesvärlden något. Typ Tommy, Pippi Långstrumps kompis eller partner in crime. Jag undrar inte vart Annika tog vägen för jag störde mig ganska mycket på henne helt seriöst. Hon var en riktigt stämningsmördare. Ni vet en såndär som man inte vill gå med på fest för hon bara drar ner på stämningen eller som aldrig vill hitta på något. Men Tommy han var alltid så glad med världens underbaraste skratt. Jag har länge undrat vart Tommy har tagit vägen, varför fortsatte han inte med skådespelarkarriären?


Men sedan en dag när jag stod i matbutiken och handlade så träffade jag på honom. Tommy verkade lycklig. Han är idag ansiktet utåt för den exklusivaste svenska kaviaren som finns på marknaden. Imponerande att han kommer lämna ett sådant stort arv efter sig i alla fall.





Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

ja precis, mycket bättre att bära det man själv gillar :)

2012-01-08 @ 14:07:01
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0