Hej Sanning, har du en låt värd en grammis?

Jag har skrivit en ny låt som jag tror jag kan få en Grammis för. Här är ett utdrag av låttexten:

Jag sitter på soffan, knappar på tangenterna, i bakgrunden är tv:n på, tv3 men det är reklam.
Ingen vill veta vad det är för reklam, ingen vill vara ett barn, ingen vill veta vem som köpte garn...

Vad tycker ni?
Ni kanske tror att jag skojar, det skulle jag också göra om jag inte kände mig själv. Men jag tror seriöst att jag kan tjäna fina kosingar på denna låt. Nu tror ni säkert att jag har en skruv lös och är helt ologiskt, men nej mina vänner om Raymond och Maria kunde vinna en grammis för "Ingen vill veta vart du köpt en tröja" så kan jag också belönas . Inget är verkligen omöjligt. Vilket var det enda positiva jag fick ut när de släppte denna låt.


   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0