Hej Sanning, ska jag respektera de äldre?

Ehhh hallå är det bara jag som tycker det här klippet är liiiite oroväckande?
En pojke som mimar till "Rack city" med sin grandma. Spola till 0.34. Jag skrattade först och avundades grandmas dancemoves, nästan så mycket att jag tycker moves like Jagger är lika passé som buffaloskor och moves like grandma är 2000-talets macarena.


MEN sen blev jag en aning grovt fundersam efter versen "Get ya grandma on my dick" och grandmas stolta reaktion. SOC where you at? Finns det inte en lag om omhändertagande av barn? Den BÖR tillämpas här. Det känns inte så lämpligt att granny och barnbarn sjunger låtar som uppmanar honom att orra sig, starta pimp-business etc. Vad hände med att våra äldre är visa och våra förebilder? Men droppen var "Get ya grandma on my dick". Fick någon sorts oönskad substans i munnen som man inte vill svälja ner igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0