Hej Sanning, varför dömer folk alltid en för snabbt?

Lita inte på ditt första intryck, för det krävs ca 3.5 intryck för att du ska gilla mig. Han här nedan gör det lite svårt dock att inte döma honom med alla hans intryck. Hello Kitty eller Hello Scary?



Men jag kan svära på att han har lite fel inställning också. Det känns som att han inte är nöjd med sitt utseende. För om du känner dig snygg så kommer andra faktiskt märka det och du blir mer attraktiv i deras ögon. Om han sjöng "I feel pretty and witty and bright! It's alarming how charming I feel! And so pretty" så skulle tjejerna ta ut en jägarlicens bara för att kunna jaga honom. Eftertraktad skulle vara ordet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0