Hej Sanning, lever jag på kanten nu?

Nu kommer jag säkert bli påhoppad av ett helt sport-samhälle, men jag skiter i.

Min lista på vad som inte bör räknas in som sport

1. CURLING ÄR INTE EN SPORT!
Det är något som man oftast gör en gång i veckan oftast motvilligt, med musik i bakgrunden, och Ajax på golvet. Att curla är att städa på is, det är ett perfektionistiskt städgäng som möts upp för att städa offentligt och som inte ens lämnar en fläck åt fantasin.

2. RIDSPORT ÄR INTE EN SPORT!
Jag kan säga så här om det var åsnor man använde eller kameler så skulle det aldrig förklaras som en sport eller ens vara en OS-gren. Jag har aldrig fattat den här fascinationen som man har för hästar...

Jag tror jag slutar här. Det här känns olagligt på något sätt. Lite som I am living on the edge.

Now put your hands up!



Kommentarer
Noura

Det är nog inte så illa som det låter. :) Jag är alltid jag, ingen kan ändra på mig om inte jag själv vill det. Men tack för din fina kommentar, den värmde :)

2012-01-23 @ 08:46:23
URL: http://nouramuslim.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0