Hej Sanning, kärleksråd för hopplösa romantiker


Har ni någonsin träffat människor som har orealistiska förväntningar på sitt liv?
Med orealistiska förväntningar menar jag att deras krav är så höga att de platsar in i en Hollywood film. Det är även Hollywoods fel att kraven på livet är så höga.


Jag menar alla tjejer som säger till sina killar att de inte är romantiska nog drar denna slutsats utifrån romantiska filmer. De jämför sina killar med Jerry McGuire, Johnny Castle, Noah eller Zack Mayo
De förväntar sig att någon ska säga "you complete me" på teckenspråk till de varje morgon. Eller när de frågar sina killar vad de betyder för de så blir de upprörda när han svarar "mycket" för de förväntade sig ett "I’m scared of walking out of this room and never feeling the rest of my whole life the way I feel when I’m with you.” De förväntar sig att deras kille ska försvara de varje gång någon är otrevlig mot de, hota med en "nobody puts Baby in a corner".


Men girls let me break some bad news det händer inte i verkligheten. Kärleken är som en deodorant, vissa håller i 12 timmar eller om man har tur så håller den i 24 timmar. Vissa deodoranter fläckar inte ner dina kläder men andra ger vita fläckar på dina kläder, precis som kärleken ibland kan fläcka ner ditt hjärta men ibland undviker den detta. Ibland luktar deodoranter gott och ibland inte, ibland finns det bra kvalitetsmärken och så finns det rabatterade deodoranter, precis som killar.

Detta mina damer och herrar var en lektion i kärlek och romantik, jag vet att detta var en lärorik undervisning för de flesta. Som Oprah skulle uttryckt det så fick ni säkert en "AHA-moment"
 



Kommentarer
Bella

hahahaha du är for grym!! Vantar pa nya inlägg =)

2012-03-29 @ 10:06:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0