Hej Sanning, när folkmassan drabbas av feber

Minns ni en gång i tiden när Justin Bieber inte hade blivit upptäckt av småflickorna än?
När man enbart beundrade hans sångröst på youtube och inte hans hårtäta snelugg?
Nu har han fått alla tjejer sjuka, han har smittat de med en sjukdom som heter Bieberfever.
99,9 % av de som blivit drabbade får symptom som besatthet, en besatthet som är så allvarlig att man undrar hur livet var för de innan. Det har gått så långt att man inte skäms för denna besatthet utan man briljerar med den. Ett botemedel krävs a.s.a.p. Skicka in flickorna på avvänjning, kolla på klippet nedan, hon har en seriös Bieberfever, kan vara den värsta jag någonsin skådat...



Justin innan sneluggen och när småtjejerna bara var vanliga småtjejer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0