Hej Sanning, lista mitt liv

Varför envisas alla bloggare med att göra en sådan där lista på bloggen? "Nu får ni lära känna mig bättre"-lista. Det roligaste är att de har frågor som läsarna oftast redan har svar på. Typ "vilken ögonfärg har du?", som om man inte ser det på deras dagliga upplagda ego-bilder. När de envisas med en sån lista men undviker vissa frågor, ”den här tänker jag inte svara på, den är för privat”, varför ens ha med frågan då??!!
Hur svårt kan det vara? Jag har också gjort en lista nu för att hoppa på trenden men ändå göra den till min egen, som ni kan använda på er blogg.

 
Vad gör dig nyfiken att läsa denna lista?

Varför vill du veta vad jag gjorde kl 8 i morse?

Varför vill du veta vilket mitt sista sms var?

Är du en morgon eller nattmänniska? Inte en morgonmänniska, märks det inte på mitt irriterade inlägg?


Mindre trevliga lappar men mycket roliga








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0