Hej Sanning, changes is about to happen

Nu är jag inte världens mest tekniska person. Det kanske märks på min blogg.

Håller på att ändra om på bloggen, det har blivit en kompis-det-går-bra-nu-blogg, så tänkte skämma bort min blogg lite med ny design. Men det går ju sisådär. Nu är sidomenyn borta, den gömmer sig i mörkret. Men jag ska nog locka fram den alldeles strax. Så ha tålamod (det säger jag främst till mig själv men om ni är irriterade på hur B bloggen ser ut så kan ni ju ta till er det rådet också)!

Om ni inte hör från mig på ett tag så har jag troligen lyckats förinta bloggen eller något. Tada så länge!



Tänk om vi hade det här i Svea! Underhållning på HÖG nivå! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0