Hej Sanning, är svenskar roliga?

Några av de roligaste svenska klippen genom tiderna! Sparar det bästa till sist.



          

-Jag har åkt ända frå Linnnköping o hit
-Jo ja det är en bit att åka
-För badsalt o en handduk, hur kul är dää?


                                                            




-Du vet att det fanns de som uppfattade att jorden var platt? De hade fel
-Aaa fast ändå är den ju platt när du ser den på långt håll så att säga







Det här måste vara den absolut roligaste utbrottet på svengelska jag någonsin sett!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hello Truth

Sanning är bloggens uppdrag, bloggen har en komisk ådra och är uppfostrad i ironi. Lögn är förbjudet på denna sida, så varning till känsliga läsare : detta kan urarta i brutal ärlighet. Vem jag är? Jag är jag, räcker inte det? All kopiering är förbjuden! Copyright © hellotruth.blogg.se

RSS 2.0